The Ark, representant suec a Eurovisión

8 comentaris:

MONTSERRAT ha dit...

hola, THE ARK, SUPOSO QUE S'HA D'OBRIR AMB VEU, JA QUE HI VEIG UN VIDEO, OBRIRE AL VESPRE A CASA. OK?

Tomasz Wysocki ha dit...

GO! å du malmöbaserade band!!!!!!!

Anònim ha dit...

Det är bra Pere att du gör reklam för oss, alla dina spanska polare måste rösta för Sverige! Tänkte att ta ett eurovision-publiken inte är mogna för The Ark, men sen mindes jag monstren från förra året... Får Tomasz rösta från USA?

Tomasz Wysocki ha dit...

om man får ringa från utlandet, spelar det nog ingen roll varifrån man ringer.

från USA kommer jag dock inte göra det. tror jag. jag vet inte när euroschlagern går av stapeln.

däremot vet jag att jag lämnar fejklandet på söndag. och det gör mig glad!

Tomasz Wysocki ha dit...

hej Perepånken.

när kommer det ett nytt inlägg?

berätta om våren i Lund snälla du och missa för allt i världen inte att florera i Botaniska trädgården.

Botan rules. Till och med Strindberg tyckte det! sådetså :)

Pere ha dit...

Min nästa inlägg kommer snart!!

Botaniska i våren... NICE!!

kommer snart! =)

Tomasz Wysocki ha dit...

Många bilder från Botan, Pere!

Många! :)

Anònim ha dit...

Söndag? För Danmark, Sverige? Härligt! Och ja, Pere var är nästa inlägg? Och varför kommer inga uppdateringar till mailen, värsta böket för att komma in på din blogg ju! Du får nästan ändra så att alla kan läsa. Annars då, ,livet i Lund? Alla tiders? Jag hade en otrolig helg i Uppsala, men hade lite för kul på lördagen, un poco demasiado barracho ;) Blev hemskickad i taxi och pratade på msn halva natten, bl.a. med Tomasz den stackarn.

Du får ha det så bra Pere, så ses vi om inte allt för lång tid! Se till att ta lapa ordentligt av den generösa solen, man vet inte hur länge den kommer att vara närvarande i det här landet.

kram